Posted by on 8 listopada 2018

ZNACZENIE DYSCYPLINY. Terminowi dyscyplina przypisuje się zazwyczaj trzy znaczenia, dlatego nie zawsze jest jasne, co się ma na myśli używając tego słowa. Na przykład, co myśli nauczyciel mówiąc: Temu chłopcu potrzebna dyscyplina. Jedno powszechnie przyjęte znaczenie to kara. W zdaniu cytowanym powyżej nauczyciel może sądzić, że chłopiec powinien być karany. Drugie znaczenie to kierowanie przez zmuszanie do posłuszeństwa i właściwego zachowania się. Nauczyciel tak pojmujący to słowo, uważa, że chłopiec potrzebuje kogoś, kto by nim kierował, kontrolował go i trzymał w karbach, zakłada, bowiem, że chłopiec nie umie czy nie chce robić tego sam. W trzecim znaczeniu – to ćwiczenie, które poprawia i wzmacnia. Zakłada się tutaj, że celem jest dyscyplina wewnętrzna, że zadaniem ćwiczenia jest umożliwić jednostce ludzkiej kierowanie sobą i samokontrolę. A więc używając tego słowa w tym sensie. Nauczyciel ma na myśli, że chłopie c potrzebuje doświadczeń, które udoskonalą jego samokontrolę i zrobią z niego jednostkę, która kierować będzie sobą bardziej samodzielnie. Zdarzają się jednak wypadki, że nauczyciel nie widzi wyraźnych różnic między tymi kilkoma znaczeniami i ma na myśli wszystkie trzy znaczenia tego słowa. [podobne: refundacja aparatu słuchowego, nfz szczecin przeglądarka skierowań, bewacizumab ]

Powiązane tematy z artykułem: bewacizumab nfz szczecin przeglądarka skierowań refundacja aparatu słuchowego

Posted by on 8 listopada 2018

ZNACZENIE DYSCYPLINY. Terminowi dyscyplina przypisuje się zazwyczaj trzy znaczenia, dlatego nie zawsze jest jasne, co się ma na myśli używając tego słowa. Na przykład, co myśli nauczyciel mówiąc: Temu chłopcu potrzebna dyscyplina. Jedno powszechnie przyjęte znaczenie to kara. W zdaniu cytowanym powyżej nauczyciel może sądzić, że chłopiec powinien być karany. Drugie znaczenie to kierowanie przez zmuszanie do posłuszeństwa i właściwego zachowania się. Nauczyciel tak pojmujący to słowo, uważa, że chłopiec potrzebuje kogoś, kto by nim kierował, kontrolował go i trzymał w karbach, zakłada, bowiem, że chłopiec nie umie czy nie chce robić tego sam. W trzecim znaczeniu – to ćwiczenie, które poprawia i wzmacnia. Zakłada się tutaj, że celem jest dyscyplina wewnętrzna, że zadaniem ćwiczenia jest umożliwić jednostce ludzkiej kierowanie sobą i samokontrolę. A więc używając tego słowa w tym sensie. Nauczyciel ma na myśli, że chłopie c potrzebuje doświadczeń, które udoskonalą jego samokontrolę i zrobią z niego jednostkę, która kierować będzie sobą bardziej samodzielnie. Zdarzają się jednak wypadki, że nauczyciel nie widzi wyraźnych różnic między tymi kilkoma znaczeniami i ma na myśli wszystkie trzy znaczenia tego słowa. [podobne: refundacja aparatu słuchowego, nfz szczecin przeglądarka skierowań, bewacizumab ]

Powiązane tematy z artykułem: bewacizumab nfz szczecin przeglądarka skierowań refundacja aparatu słuchowego