Posted by on 20 stycznia 2019

Z drugiej strony badania Kennetha J Rehagea przestrzegają przed pokładaniem zbyt dużego zaufania w tej metodzie. Badania Rehagea opierały się na jego obserwacjach i ocenach robionych przez okres ponad trzydziestu tygodni w dwóch ósmych klasach na lekcjach nauk społecznych. W jednej klasie stosowano nauczanie metodą kierowaną przez nauczyciela, w drugiej metodą wspólnego planowania przez nauczyciela i uczniów. Rehage stwierdził, że grupa, które pracowała metodą wspólnego planowania, nie ucierpiała w porównaniu z grupą kontrolną, jeśli chodzi o osiągnięcie przyjętych zwykle celów nauczania. Dlatego zarzuty wysuwane czasami przez nauczyciela, że czas spędzony na planowaniu jest czasem straconym, nie zdają się być uzasadnione. Rehage był jednak rozczarowany, że grupa eksperymentalna nie robiła tak wielkich postępów, jak się tego spodziewał, jeśli chodzi a wgląd w zasady grupowego planowania, zmiany w wewnętrznej strukturze grupy klasowej i pro duktywność grupy. [patrz też: zus sanatoria lista oczekujących, torbiel zastoinowa, madent ]

  1. Magdalena
    19 stycznia 2019

    Jaki jest cel takich artykułów jak ten i kilka innych

  2. Sky Bully
    21 stycznia 2019

    [..] Cytowany fragment: ultrasonograf[…]

  3. Liwia
    23 stycznia 2019

    Regeneracja wątroby – temat zawsze na czasie

Powiązane tematy z artykułem: madent torbiel zastoinowa zus sanatoria lista oczekujących

Posted by on 20 stycznia 2019

Z drugiej strony badania Kennetha J Rehagea przestrzegają przed pokładaniem zbyt dużego zaufania w tej metodzie. Badania Rehagea opierały się na jego obserwacjach i ocenach robionych przez okres ponad trzydziestu tygodni w dwóch ósmych klasach na lekcjach nauk społecznych. W jednej klasie stosowano nauczanie metodą kierowaną przez nauczyciela, w drugiej metodą wspólnego planowania przez nauczyciela i uczniów. Rehage stwierdził, że grupa, które pracowała metodą wspólnego planowania, nie ucierpiała w porównaniu z grupą kontrolną, jeśli chodzi o osiągnięcie przyjętych zwykle celów nauczania. Dlatego zarzuty wysuwane czasami przez nauczyciela, że czas spędzony na planowaniu jest czasem straconym, nie zdają się być uzasadnione. Rehage był jednak rozczarowany, że grupa eksperymentalna nie robiła tak wielkich postępów, jak się tego spodziewał, jeśli chodzi a wgląd w zasady grupowego planowania, zmiany w wewnętrznej strukturze grupy klasowej i pro duktywność grupy. [patrz też: zus sanatoria lista oczekujących, torbiel zastoinowa, madent ]

  1. Magdalena
    19 stycznia 2019

    Jaki jest cel takich artykułów jak ten i kilka innych

  2. Sky Bully
    21 stycznia 2019

    [..] Cytowany fragment: ultrasonograf[…]

  3. Liwia
    23 stycznia 2019

    Regeneracja wątroby – temat zawsze na czasie

Powiązane tematy z artykułem: madent torbiel zastoinowa zus sanatoria lista oczekujących