Posted by on 16 czerwca 2019

Stąd bardziej żywotnym zagadnieniem z punktu widzenia eksperymentatorów było: Czym się wykształci absolwenci tych 30 szkól eksperymentalnych w nie akademickich dziedzinach życia szkoły wyższej. Oto niektóre z wniosków: 1. Ci, którzy ich znali, oceniali ich częściej, jako wykazujących w wyższym stopniu zainteresowania intelektualne. 2. Częściej oceniano ich jako dokładnych, systematycznych i obiektywnych w myśleniu. 3. Oceniano częściej, że mają jasne lub dobrze sformułowane poglądy na znaczenie wychowania. 4. Lepiej dawali sobie radę z nową sytuacją. 5. Pomimo że mieli prawie te same trudności przystosowania się jak absolwenci szkół konwencjonalnych, podchodzili do rozwiązania tych problemów w sposób skuteczniejszy. 6. Częściej uczestniczyli w pracach z zakresu sztuk pięknych i wykazywali w tej dziedzinie większe znawstwo. 7. Byli nieco lepiej zorientowani odnośnie wyboru zawodu. 8. Wykazywali bardziej czynne zainteresowanie tym, co, dzieje się w świecie. [podobne: kto może zostać dawcą szpiku, toxoplasmoza, usg jamy brzusznej szczecin ]

  1. Night Train
    15 stycznia 2019

    Chcialoby sie w to wierzyc

  2. Bugger
    17 stycznia 2019

    Article marked with the noticed of: potykacze[…]

  3. Zero Charisma
    19 stycznia 2019

    mam wskazanie lekarza neurologa

  4. Marianna
    21 stycznia 2019

    [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: regenerum[…]

  5. Commando
    23 stycznia 2019

    Nic mi sie nie dzieje od momentu wizyty.

Powiązane tematy z artykułem: kto może zostać dawcą szpiku toxoplasmoza usg jamy brzusznej szczecin

Posted by on 16 czerwca 2019

Stąd bardziej żywotnym zagadnieniem z punktu widzenia eksperymentatorów było: Czym się wykształci absolwenci tych 30 szkól eksperymentalnych w nie akademickich dziedzinach życia szkoły wyższej. Oto niektóre z wniosków: 1. Ci, którzy ich znali, oceniali ich częściej, jako wykazujących w wyższym stopniu zainteresowania intelektualne. 2. Częściej oceniano ich jako dokładnych, systematycznych i obiektywnych w myśleniu. 3. Oceniano częściej, że mają jasne lub dobrze sformułowane poglądy na znaczenie wychowania. 4. Lepiej dawali sobie radę z nową sytuacją. 5. Pomimo że mieli prawie te same trudności przystosowania się jak absolwenci szkół konwencjonalnych, podchodzili do rozwiązania tych problemów w sposób skuteczniejszy. 6. Częściej uczestniczyli w pracach z zakresu sztuk pięknych i wykazywali w tej dziedzinie większe znawstwo. 7. Byli nieco lepiej zorientowani odnośnie wyboru zawodu. 8. Wykazywali bardziej czynne zainteresowanie tym, co, dzieje się w świecie. [podobne: kto może zostać dawcą szpiku, toxoplasmoza, usg jamy brzusznej szczecin ]

  1. Night Train
    15 stycznia 2019

    Chcialoby sie w to wierzyc

  2. Bugger
    17 stycznia 2019

    Article marked with the noticed of: potykacze[…]

  3. Zero Charisma
    19 stycznia 2019

    mam wskazanie lekarza neurologa

  4. Marianna
    21 stycznia 2019

    [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: regenerum[…]

  5. Commando
    23 stycznia 2019

    Nic mi sie nie dzieje od momentu wizyty.

Powiązane tematy z artykułem: kto może zostać dawcą szpiku toxoplasmoza usg jamy brzusznej szczecin