Posted by on 19 stycznia 2019

Na podstawie tych rezultatów doszedł da przekonania, że przypisywanie wielkiego znaczenia metodzie wspólnego planowania przez nauczyciela i uczniów było nieuzasadnione. Należałoby jednak, postawić pytanie, czy nawet po okresie jednego roku szkolnego można spodziewać się rzeczywiście wyraźnych różnic w strukturze wewnętrznej grupy, produktywności i wglądzie. Jeżeli uczniowie biorący udział w badaniach Rehagea należeli do uczniów typowych, trzeba przyjąć, że ich poprzednie przeżycia szkolne były w dużym stopniu kierowane przez nauczyciela. Jest ponadto bardzo prawdopodobne, że inne ich zajęcia w czasie tego roku eksperymentalnego były również kierowane przez nauczyciela. W świetle tego faktu może zbyt dużo była spodziewać się, że jeden przedmiot nauczania prowadzany w sposób eksperymentalny zmieni zachowanie się młodzieży. W czasie godzin eksperymentalnych oddziaływano na uczniów, aby oduczyli się bierności i zależności, sposobów pos tępowania właściwych w sytuacjach kierowanych przez nauczyciela, natomiast żeby nauczyli się sposobów planowania wraz z nauczycielem. To podwójne zadanie stawiane uczniom, którzy ad lat reagowali ma sytuacje w klasie i w stosunku do nauczyciela w pewien sposób, było wymaganiem raczej dużym. Może właściwsza próba metody planowania przez nauczyciela i ucznia powinna polegać na porównaniu wyników uczenia się w dwóch różnych systemach szkolnych, z których jeden uwzględniałby w szerokim zakresie metodę wspólnego planowania przez nauczyciela i ucznia, a drugi stosowałby w mniej większym stopniu metody tradycyjne. Takie badania mogłyby wykazać, co dzieci zyskują, gdy mają rzeczywistą okazję nauczyć się korzystać z metod wspólnego planowania. [hasła pokrewne: difenhydramina, bank szpiku do włosów, bank szpiku ]

  1. Sandra
    11 stycznia 2019

    Też tak miałam ostatnio

  2. Dark Horse
    13 stycznia 2019

    [..] Cytowany fragment: psychoterapia warszawa[…]

  3. Ewa
    15 stycznia 2019

    Bardzo ciekawy i wyczerpujacy artykul

  4. The Happy Jock
    17 stycznia 2019

    [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: kurkuma[…]

  5. Artur
    19 stycznia 2019

    Różną zawartość witamin w suszonych i świeżych owocach

  6. Marek
    21 stycznia 2019

    [..] Odniesienie w tekscie do wybielanie zębów[…]

  7. Overrun
    23 stycznia 2019

    Mnie bardzo pomogła suplementacja wysoką dawką omegi 3

Powiązane tematy z artykułem: bank szpiku difenhydramina nfz szczecin przeglądarka skierowań

Posted by on 19 stycznia 2019

Na podstawie tych rezultatów doszedł da przekonania, że przypisywanie wielkiego znaczenia metodzie wspólnego planowania przez nauczyciela i uczniów było nieuzasadnione. Należałoby jednak, postawić pytanie, czy nawet po okresie jednego roku szkolnego można spodziewać się rzeczywiście wyraźnych różnic w strukturze wewnętrznej grupy, produktywności i wglądzie. Jeżeli uczniowie biorący udział w badaniach Rehagea należeli do uczniów typowych, trzeba przyjąć, że ich poprzednie przeżycia szkolne były w dużym stopniu kierowane przez nauczyciela. Jest ponadto bardzo prawdopodobne, że inne ich zajęcia w czasie tego roku eksperymentalnego były również kierowane przez nauczyciela. W świetle tego faktu może zbyt dużo była spodziewać się, że jeden przedmiot nauczania prowadzany w sposób eksperymentalny zmieni zachowanie się młodzieży. W czasie godzin eksperymentalnych oddziaływano na uczniów, aby oduczyli się bierności i zależności, sposobów pos tępowania właściwych w sytuacjach kierowanych przez nauczyciela, natomiast żeby nauczyli się sposobów planowania wraz z nauczycielem. To podwójne zadanie stawiane uczniom, którzy ad lat reagowali ma sytuacje w klasie i w stosunku do nauczyciela w pewien sposób, było wymaganiem raczej dużym. Może właściwsza próba metody planowania przez nauczyciela i ucznia powinna polegać na porównaniu wyników uczenia się w dwóch różnych systemach szkolnych, z których jeden uwzględniałby w szerokim zakresie metodę wspólnego planowania przez nauczyciela i ucznia, a drugi stosowałby w mniej większym stopniu metody tradycyjne. Takie badania mogłyby wykazać, co dzieci zyskują, gdy mają rzeczywistą okazję nauczyć się korzystać z metod wspólnego planowania. [hasła pokrewne: difenhydramina, bank szpiku do włosów, bank szpiku ]

  1. Sandra
    11 stycznia 2019

    Też tak miałam ostatnio

  2. Dark Horse
    13 stycznia 2019

    [..] Cytowany fragment: psychoterapia warszawa[…]

  3. Ewa
    15 stycznia 2019

    Bardzo ciekawy i wyczerpujacy artykul

  4. The Happy Jock
    17 stycznia 2019

    [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: kurkuma[…]

  5. Artur
    19 stycznia 2019

    Różną zawartość witamin w suszonych i świeżych owocach

  6. Marek
    21 stycznia 2019

    [..] Odniesienie w tekscie do wybielanie zębów[…]

  7. Overrun
    23 stycznia 2019

    Mnie bardzo pomogła suplementacja wysoką dawką omegi 3

Powiązane tematy z artykułem: bank szpiku difenhydramina nfz szczecin przeglądarka skierowań