Posted by on 12 sierpnia 2018

Mimo niedużych różnic pomiędzy tymi dwoma rodzajami studentów, przechylały się one konsekwentnie na korzyść absolwentów szkół eksperymentalnych. Ponadto, o ile chodzi o uczniów szkół najbardziej eksperymentalnych (to znaczy tych spośród trzydziestu szkół, które najdalej odeszły od programu konwencjonalnego), różnice na ich korzyść były jeszcze wyraźniejsze . PERSPEKTYWY METOD SKONCENTROWANYCH NA DZIECKU Sytuację dzisiejszego wychowania można ująć sumarycznie, a w sposób mniej więcej następujący. Na przełomie obecnego wieku filozofowie, jak John Dewey i William Heard Kilpatrick poddali krytyce metody i cele tradycyjnego wychowania i zaproponowali pewną ilość reform. Prowadzone następnie badania świadczyły na ogół o słuszności zarówno ich krytyk, jak i proponowanych zmian. Obecnie wiemy, jakiego rodzaju reformy musimy wprowadzić, aby szkoły stały się skuteczniejszymi laboratoriami uczenia się. Proces wprowadzania tych reform postępuj e jednak powoli, szczególnie w szkołach średnich i wyższych. Dane zebrane przez psychologów i innych badaczy są bardzo przekonujące, lecz to, czy reformy będą skuteczne, czy zawiodą lub czy będą w ogóle wypróbowywane, zależy raczej od postawy nauczycieli i ogółu społeczeństwa niż od logiki argumentów. Ponieważ podstawowa polityka wychowawcza zależy, tak jak to być powinno, od członków społeczeństwa, reformy muszą tym samym czekać na gotowość wprowadzenia ich przez społeczeństwo, a nie przez specjalistów. [hasła pokrewne: madent, rzeszów medycyna estetyczna, stomatologia mokotów ]

Powiązane tematy z artykułem: madent rzeszów medycyna estetyczna stomatologia mokotów

Posted by on 12 sierpnia 2018

Mimo niedużych różnic pomiędzy tymi dwoma rodzajami studentów, przechylały się one konsekwentnie na korzyść absolwentów szkół eksperymentalnych. Ponadto, o ile chodzi o uczniów szkół najbardziej eksperymentalnych (to znaczy tych spośród trzydziestu szkół, które najdalej odeszły od programu konwencjonalnego), różnice na ich korzyść były jeszcze wyraźniejsze . PERSPEKTYWY METOD SKONCENTROWANYCH NA DZIECKU Sytuację dzisiejszego wychowania można ująć sumarycznie, a w sposób mniej więcej następujący. Na przełomie obecnego wieku filozofowie, jak John Dewey i William Heard Kilpatrick poddali krytyce metody i cele tradycyjnego wychowania i zaproponowali pewną ilość reform. Prowadzone następnie badania świadczyły na ogół o słuszności zarówno ich krytyk, jak i proponowanych zmian. Obecnie wiemy, jakiego rodzaju reformy musimy wprowadzić, aby szkoły stały się skuteczniejszymi laboratoriami uczenia się. Proces wprowadzania tych reform postępuj e jednak powoli, szczególnie w szkołach średnich i wyższych. Dane zebrane przez psychologów i innych badaczy są bardzo przekonujące, lecz to, czy reformy będą skuteczne, czy zawiodą lub czy będą w ogóle wypróbowywane, zależy raczej od postawy nauczycieli i ogółu społeczeństwa niż od logiki argumentów. Ponieważ podstawowa polityka wychowawcza zależy, tak jak to być powinno, od członków społeczeństwa, reformy muszą tym samym czekać na gotowość wprowadzenia ich przez społeczeństwo, a nie przez specjalistów. [hasła pokrewne: madent, rzeszów medycyna estetyczna, stomatologia mokotów ]

Powiązane tematy z artykułem: madent rzeszów medycyna estetyczna stomatologia mokotów