Posted by on 1 sierpnia 2018

Głównym celem ustawy Affordable Care Act (ACA) było poprawienie dostępu do wysokiej jakości opieki medycznej dla nieubezpieczonych Amerykanów, głównie poprzez publiczne i prywatne rozszerzenia ubezpieczenia. Jednocześnie architekci prawa uznali potrzebę zwiększenia dostępności podstawowej opieki zdrowotnej w celu zaspokojenia zwiększonego zapotrzebowania na opiekę zdrowotną. Dostęp dostawcy jest szczególnie istotny dla programu Medicaid, który ma zaabsorbować większość nowo ubezpieczonych osób w wielu stanach, ponieważ Medicaid zazwyczaj zwraca koszty usługodawcom przy znacznie niższych stawkach płatności niż ubezpieczyciele Medicare i komercyjne za te same usługi. Niższe płatności zostały uznane za krytyczną barierę dostępu do podstawowej opieki medycznej wśród osób zapisanych w systemie Medicaid2-7 i wiążą się z niższą dostępnością usługodawców dla pacjentów Medicaid.5 Aby rozwiązać te problemy, w ACA uwzględniono 2-letni federalny wzrost zwrotu kosztów Medicaid. 8,9 ACA skierowała agencje Medicaid w każdym stanie do zwiększenia refundacji Medicaid do stawek Medicare dla usług podstawowej opieki zdrowotnej w 2013 i 2014 roku. 9 Wielkość tego wzrostu była bardzo zróżnicowana w zależności od państwa, ponieważ niektóre państwa już płaciły przynajmniej stawki Medicare, podczas gdy inne płacili mniej niż połowę tych stawek.10 Dostawcy, którzy kwalifikowali się do otrzymania zwiększonych refundacji, obejmowali lekarzy rodzinnych, internistów, pediatrów i niektórych subspecjalistów, którzy w minionym roku mieli co najmniej 60% rachunków za usługi opieki medycznej. Pomocni byli także pielęgniarki i asystenci lekarzy pracujących pod nadzorem uprawnionych lekarzy. Ponieważ ośrodki zdrowia posiadające kwalifikacje federalne otrzymywały płatności na podstawie instrumentu, a nie na podstawie określonych usług lekarskich, ośrodki takie zostały wykluczone z badania .8,11 Wzrost zwrotu kosztów dotyczył zarówno usługodawców, którzy praktykowali programy opłat za usługi, jak i te w ramach nagromadzonych programów Medicaid.8,12
Ostateczne regulacje federalne zostały wydane późno (w listopadzie 2012 r.), 8,13, i istniały znaczące wyzwania w tłumaczeniu stawek za usługi medyczne Medicare, które miały miejsce w zarządzanych placówkach opieki medycznej. 13,14 W rezultacie w 2013 r. stany zostały zatwierdzone przez Centra ds. Usług Medicare i Medicaid.14,15 Wszystkie opóźnione zwroty zostały wypłacone z mocą wsteczną do stycznia 2013 r.16 Te poważne wyzwania związane z wdrażaniem, wraz z tymczasowym charakterem polityki, sprawiły, że nawet zwolennicy kwestionowali ostateczny efekt polityki.14,17,18
W tym badaniu zbadaliśmy związek między wzrostem płatności Medicaid a dostępnością na wizytę w rejestrach Medicaid w celu poszukiwania nowych pacjentów w przychodni podstawowej w gabinetach lekarskich, które uczestniczyły w Medicaid. Naszym celem było dostarczenie empirycznej oceny skuteczności polityki, która może wpłynąć na przyszłe stanowe i federalne działania legislacyjne w odniesieniu do przywrócenia tych podwyżek płatności lub umożliwienia im kontynuowania na niższych poziomach w 2015 r.19 Oszacowaliśmy dostępność stanowisk pod koniec 2012 r. Lub wcześniej 2013 r. I ponownie w połowie 2014 r., Wykorzystując projekt audytu, w którym biura podstawowej opieki zdrowotnej podejmowałyby decyzje w realnym świecie w odpowiedzi na wnioski o powołanie przez symulowanych pacjentów, którym przydzielono losowo rodzaj ubezpieczenia
[więcej w: mednet, nfz szczecin przeglądarka skierowań, studia medyczne ile trwają ]

Powiązane tematy z artykułem: mednet nfz szczecin przeglądarka skierowań studia medyczne ile trwają

Posted by on 1 sierpnia 2018

Głównym celem ustawy Affordable Care Act (ACA) było poprawienie dostępu do wysokiej jakości opieki medycznej dla nieubezpieczonych Amerykanów, głównie poprzez publiczne i prywatne rozszerzenia ubezpieczenia. Jednocześnie architekci prawa uznali potrzebę zwiększenia dostępności podstawowej opieki zdrowotnej w celu zaspokojenia zwiększonego zapotrzebowania na opiekę zdrowotną. Dostęp dostawcy jest szczególnie istotny dla programu Medicaid, który ma zaabsorbować większość nowo ubezpieczonych osób w wielu stanach, ponieważ Medicaid zazwyczaj zwraca koszty usługodawcom przy znacznie niższych stawkach płatności niż ubezpieczyciele Medicare i komercyjne za te same usługi. Niższe płatności zostały uznane za krytyczną barierę dostępu do podstawowej opieki medycznej wśród osób zapisanych w systemie Medicaid2-7 i wiążą się z niższą dostępnością usługodawców dla pacjentów Medicaid.5 Aby rozwiązać te problemy, w ACA uwzględniono 2-letni federalny wzrost zwrotu kosztów Medicaid. 8,9 ACA skierowała agencje Medicaid w każdym stanie do zwiększenia refundacji Medicaid do stawek Medicare dla usług podstawowej opieki zdrowotnej w 2013 i 2014 roku. 9 Wielkość tego wzrostu była bardzo zróżnicowana w zależności od państwa, ponieważ niektóre państwa już płaciły przynajmniej stawki Medicare, podczas gdy inne płacili mniej niż połowę tych stawek.10 Dostawcy, którzy kwalifikowali się do otrzymania zwiększonych refundacji, obejmowali lekarzy rodzinnych, internistów, pediatrów i niektórych subspecjalistów, którzy w minionym roku mieli co najmniej 60% rachunków za usługi opieki medycznej. Pomocni byli także pielęgniarki i asystenci lekarzy pracujących pod nadzorem uprawnionych lekarzy. Ponieważ ośrodki zdrowia posiadające kwalifikacje federalne otrzymywały płatności na podstawie instrumentu, a nie na podstawie określonych usług lekarskich, ośrodki takie zostały wykluczone z badania .8,11 Wzrost zwrotu kosztów dotyczył zarówno usługodawców, którzy praktykowali programy opłat za usługi, jak i te w ramach nagromadzonych programów Medicaid.8,12
Ostateczne regulacje federalne zostały wydane późno (w listopadzie 2012 r.), 8,13, i istniały znaczące wyzwania w tłumaczeniu stawek za usługi medyczne Medicare, które miały miejsce w zarządzanych placówkach opieki medycznej. 13,14 W rezultacie w 2013 r. stany zostały zatwierdzone przez Centra ds. Usług Medicare i Medicaid.14,15 Wszystkie opóźnione zwroty zostały wypłacone z mocą wsteczną do stycznia 2013 r.16 Te poważne wyzwania związane z wdrażaniem, wraz z tymczasowym charakterem polityki, sprawiły, że nawet zwolennicy kwestionowali ostateczny efekt polityki.14,17,18
W tym badaniu zbadaliśmy związek między wzrostem płatności Medicaid a dostępnością na wizytę w rejestrach Medicaid w celu poszukiwania nowych pacjentów w przychodni podstawowej w gabinetach lekarskich, które uczestniczyły w Medicaid. Naszym celem było dostarczenie empirycznej oceny skuteczności polityki, która może wpłynąć na przyszłe stanowe i federalne działania legislacyjne w odniesieniu do przywrócenia tych podwyżek płatności lub umożliwienia im kontynuowania na niższych poziomach w 2015 r.19 Oszacowaliśmy dostępność stanowisk pod koniec 2012 r. Lub wcześniej 2013 r. I ponownie w połowie 2014 r., Wykorzystując projekt audytu, w którym biura podstawowej opieki zdrowotnej podejmowałyby decyzje w realnym świecie w odpowiedzi na wnioski o powołanie przez symulowanych pacjentów, którym przydzielono losowo rodzaj ubezpieczenia
[więcej w: mednet, nfz szczecin przeglądarka skierowań, studia medyczne ile trwają ]

Powiązane tematy z artykułem: mednet nfz szczecin przeglądarka skierowań studia medyczne ile trwają