Posted by on 1 sierpnia 2018

Szacunki te opierają się na próbie dotkniętych usług podstawowej opieki zdrowotnej10. Skategoryzowaliśmy państwa jako mające wysoki wzrost zwrotu kosztów lub niski wzrost zwrotu kosztów na podstawie tego, czy wielkość wzrostu była wyższa lub niższa od średniej dla 10 państw. . (Patrz Tabela S2 Dodatku Uzupełniającego, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zwrotu kosztów Medicaid dla jednego z przykładów usługi, której dotyczy problem). Wykazaliśmy zależność między zmianą dostępności terminów a rozmiarem zwrotu kosztów dla każdego rodzaju ubezpieczenia na wykresie rozproszonym i podsumowaliśmy obserwowany wzorzec za pomocą 10-obserwacyjnej regresji liniowej zmiany poziomu stanu dostępności powołania na poziomie stanu – poziom podwyższenia zwrotu kosztów. Przeanalizowaliśmy także nieliniowe asocjacje, używając lokalnie ważonego wygładzania wykresu rozrzutu (LOWESS) i oceniliśmy czułość szacowanego powiązania z usuwaniem stanów o największej dźwigni. Użyliśmy testu chi-kwadrat Pearsona dla porównania mediany czasów oczekiwania pomiędzy dwiema grupami ubezpieczeniowymi iz czasem.
Wyniki
Charakterystyka połączeń
Tabela 1. Tabela 1. Charakterystyka połączeń, według okresu i rodzaju ubezpieczenia. Z założenia charakterystyka połączeń w każdym okresie była zrównoważona pod względem mieszanki grup wiekowych, płci, rasy lub grupy etnicznej oraz scenariusza nadciśnienia, który był stosowany. Wywiady audytowe zostały przeprowadzone przez znacząco odmienną grupę demograficzną dzwoniących pomiędzy tymi dwoma okresami (Tabela 1). Łącznie 7753 połączeń zostało wykonanych w okresie 1, a 4225 połączeń w okresie 2, z co najmniej 150 połączeniami w każdym stanie z wyjątkiem Montany.
Dostępność terminów i czas oczekiwania
Tabela 2. Tabela 2. Dostępność terminów dla nowych pacjentów, w zależności od państwa, rodzaju ubezpieczenia i okresu. Tabela 3. Tabela 3. Czas oczekiwania na terminy dla nowych pacjentów, w zależności od państwa, rodzaju ubezpieczenia i okresu. Dostępność terminów i średni czas oczekiwania dla wszystkich grup kluczowych podano odpowiednio w Tabeli 2 i Tabeli 3. Stany są uporządkowane zgodnie z rozmiarem zwrotu kosztów Medicaid. Czasy oczekiwania wykazywały bardzo małe zmiany w czasie, a schemat zmian nie odpowiadał zmianom refundacji. W przypadku dostępności spotkań znaleźliśmy jednak zmiany, które wiązały się z rozmiarem zwrotu kosztów Medicaid.
Tabela 4. Tabela 4. Różnice w dostępności punktów opieki podstawowej dla nowych pacjentów po zwiększeniu zwrotu kosztów opieki medycznej według stanu ubezpieczenia. Mimo że dostępność rozmów telefonicznych dla abonentów prywatnych była w przybliżeniu taka sama i wynosiła 86%, 10-letnia średnia ogólna dostępność spotkań dla dzwoniących z Medicaid wzrosła z 58,7% przed wzrostem zwrotu do 66,4% w drugim okresie. Szczegóły dotyczące tych zmian, w tym różnice między okresami w grupie Medicaid a grupą ubezpieczeń prywatnych oraz różnicami między grupami, przedstawiono w tabeli 4.
W grupie Medicaid różnica między stanami wynosząca 10 stanów wynosiła 7,7 punktów procentowych (P <0,001) [podobne: stomatologia mokotów, nfz szczecin przeglądarka skierowań, leczenie periodontologiczne ]

Powiązane tematy z artykułem: leczenie periodontologiczne nfz szczecin przeglądarka skierowań stomatologia mokotów

Posted by on 1 sierpnia 2018

Szacunki te opierają się na próbie dotkniętych usług podstawowej opieki zdrowotnej10. Skategoryzowaliśmy państwa jako mające wysoki wzrost zwrotu kosztów lub niski wzrost zwrotu kosztów na podstawie tego, czy wielkość wzrostu była wyższa lub niższa od średniej dla 10 państw. . (Patrz Tabela S2 Dodatku Uzupełniającego, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zwrotu kosztów Medicaid dla jednego z przykładów usługi, której dotyczy problem). Wykazaliśmy zależność między zmianą dostępności terminów a rozmiarem zwrotu kosztów dla każdego rodzaju ubezpieczenia na wykresie rozproszonym i podsumowaliśmy obserwowany wzorzec za pomocą 10-obserwacyjnej regresji liniowej zmiany poziomu stanu dostępności powołania na poziomie stanu – poziom podwyższenia zwrotu kosztów. Przeanalizowaliśmy także nieliniowe asocjacje, używając lokalnie ważonego wygładzania wykresu rozrzutu (LOWESS) i oceniliśmy czułość szacowanego powiązania z usuwaniem stanów o największej dźwigni. Użyliśmy testu chi-kwadrat Pearsona dla porównania mediany czasów oczekiwania pomiędzy dwiema grupami ubezpieczeniowymi iz czasem.
Wyniki
Charakterystyka połączeń
Tabela 1. Tabela 1. Charakterystyka połączeń, według okresu i rodzaju ubezpieczenia. Z założenia charakterystyka połączeń w każdym okresie była zrównoważona pod względem mieszanki grup wiekowych, płci, rasy lub grupy etnicznej oraz scenariusza nadciśnienia, który był stosowany. Wywiady audytowe zostały przeprowadzone przez znacząco odmienną grupę demograficzną dzwoniących pomiędzy tymi dwoma okresami (Tabela 1). Łącznie 7753 połączeń zostało wykonanych w okresie 1, a 4225 połączeń w okresie 2, z co najmniej 150 połączeniami w każdym stanie z wyjątkiem Montany.
Dostępność terminów i czas oczekiwania
Tabela 2. Tabela 2. Dostępność terminów dla nowych pacjentów, w zależności od państwa, rodzaju ubezpieczenia i okresu. Tabela 3. Tabela 3. Czas oczekiwania na terminy dla nowych pacjentów, w zależności od państwa, rodzaju ubezpieczenia i okresu. Dostępność terminów i średni czas oczekiwania dla wszystkich grup kluczowych podano odpowiednio w Tabeli 2 i Tabeli 3. Stany są uporządkowane zgodnie z rozmiarem zwrotu kosztów Medicaid. Czasy oczekiwania wykazywały bardzo małe zmiany w czasie, a schemat zmian nie odpowiadał zmianom refundacji. W przypadku dostępności spotkań znaleźliśmy jednak zmiany, które wiązały się z rozmiarem zwrotu kosztów Medicaid.
Tabela 4. Tabela 4. Różnice w dostępności punktów opieki podstawowej dla nowych pacjentów po zwiększeniu zwrotu kosztów opieki medycznej według stanu ubezpieczenia. Mimo że dostępność rozmów telefonicznych dla abonentów prywatnych była w przybliżeniu taka sama i wynosiła 86%, 10-letnia średnia ogólna dostępność spotkań dla dzwoniących z Medicaid wzrosła z 58,7% przed wzrostem zwrotu do 66,4% w drugim okresie. Szczegóły dotyczące tych zmian, w tym różnice między okresami w grupie Medicaid a grupą ubezpieczeń prywatnych oraz różnicami między grupami, przedstawiono w tabeli 4.
W grupie Medicaid różnica między stanami wynosząca 10 stanów wynosiła 7,7 punktów procentowych (P <0,001) [podobne: stomatologia mokotów, nfz szczecin przeglądarka skierowań, leczenie periodontologiczne ]

Powiązane tematy z artykułem: leczenie periodontologiczne nfz szczecin przeglądarka skierowań stomatologia mokotów