Posted by on 23 maja 2018

Spotkania uznawano za odmówione, jeśli osoba dzwoniąca została poinformowana, że nie ma umówionego spotkania. W 11,4% połączeń (11,1% w prywatnej grupie ubezpieczeniowej i 11,8% w grupie Medicaid) nie byliśmy w stanie ustalić, czy spotkanie zostanie zaplanowane czy odmówione ze względu na niemożliwe do pokonania bariery szeregowania, które zazwyczaj wiązały się z brakiem ważny numer ubezpieczenia. Wyłączyliśmy te przypadki. Zakończone połączenia audytowe wyniosły 9737 w pierwszym okresie i 4898 w drugim okresie. Przestudiuj badanie
Badanie zostało sfinansowane przez Fundację Roberta Wooda Johnsona. Protokół został zatwierdzony przez instytucyjną komisję odwoławczą na Uniwersytecie w Pensylwanii; Zniesiono wymóg świadomej zgody, ponieważ badamy system, a nie dostawców, i chroniliśmy poufność poszczególnych praktyk. Wszyscy autorzy gwarantują kompletność i dokładność prezentowanych danych i analiz. Rękopis został napisany, sprawdzony, zmodyfikowany i zatwierdzony w ostatecznej wersji przez wszystkich autorów. Sponsor nie był zaangażowany w projektowanie lub przebieg badania, przygotowanie manuskryptu ani decyzję o przesłaniu manuskryptu do publikacji.
Office Cohort
Przeanalizowaliśmy stabilną kohortę urzędów – tych, które kwalifikowały się do audytu w dwóch okresach – w celu wyodrębnienia zmian w czasie, które były niezależne od zmieniającego się zespołu gabinetów lekarskich. W przypadku tej stabilnej kohorty wykluczaliśmy zgłoszenia audytowe w pierwszym okresie, jeśli praktyki nie kwalifikowały się do realizacji w drugim okresie. W grupie Medicaid wykluczyliśmy także wezwania kontrolne do biur, które zmieniły uprawnienia Medicaid. Wykluczone zostały ośrodki zdrowia o wykształceniu federalnym, ponieważ podwyżka zwrotu kosztów Medicaid nie miała zastosowania do tych placówek.
Wyniki badań
Naszym podstawowym wynikiem była dostępność wizyt u nowych pacjentów, w zależności od stanu, rodzaju ubezpieczenia i okresu audytu. Jako wynik wtórny, oszacowaliśmy średni czas oczekiwania na spotkania jako liczbę dni między wezwaniem a datą spotkania. W szacunkach wykorzystaliśmy wagi odpowiadające odsetkowi ludności z każdym typem ubezpieczenia w hrabstwie, w którym mieściło się biuro. Masy zostały przeskalowane tak, aby każdy stan w równym stopniu przyczyniał się do łącznej oceny 10 stanów.
Analiza statystyczna
Oceniliśmy, czy wskaźniki dostępności spotkań zmieniały się w czasie, sprawdzając, czy zmiana punktu procentowego między dwoma okresami kontroli w prywatnej grupie ubezpieczeniowej i grupie Medicaid była różna od zera w każdym stanie i dla średniej 10-państwowej. Następnie sprawdziliśmy, czy zmiana wskaźnika dostępności spotkań w grupie Medicaid znacznie różniła się od tej w grupie ubezpieczeń prywatnych. We wszystkich przypadkach korzystamy z testów typu t z solidnymi szacunkami błędów standardowych, zgrupowanych według powiatu. W naszej głównej analizie nie dostosowaliśmy się do charakterystyki dzwoniącego, ponieważ taka korekta nie miała wpływu na wyniki (tabela S1 w Dodatku uzupełniającym). Wykorzystaliśmy szacunkowe zwiększenie zwrotu kosztów Medicaid (w zależności od państwa), które reprezentuje średni procentowy wzrost zwrotu kosztów Medicaid za usługi podstawowej opieki, które były wymagane w celu osiągnięcia parytetu z opłatami Medicare od 2012 do 2013 r.
[przypisy: olej arganowy na włosy, olejek kokosowy do włosów, olej kokosowy na włosy ]

Powiązane tematy z artykułem: olej arganowy na włosy olej kokosowy na włosy olejek kokosowy do włosów

Posted by on 23 maja 2018

Spotkania uznawano za odmówione, jeśli osoba dzwoniąca została poinformowana, że nie ma umówionego spotkania. W 11,4% połączeń (11,1% w prywatnej grupie ubezpieczeniowej i 11,8% w grupie Medicaid) nie byliśmy w stanie ustalić, czy spotkanie zostanie zaplanowane czy odmówione ze względu na niemożliwe do pokonania bariery szeregowania, które zazwyczaj wiązały się z brakiem ważny numer ubezpieczenia. Wyłączyliśmy te przypadki. Zakończone połączenia audytowe wyniosły 9737 w pierwszym okresie i 4898 w drugim okresie. Przestudiuj badanie
Badanie zostało sfinansowane przez Fundację Roberta Wooda Johnsona. Protokół został zatwierdzony przez instytucyjną komisję odwoławczą na Uniwersytecie w Pensylwanii; Zniesiono wymóg świadomej zgody, ponieważ badamy system, a nie dostawców, i chroniliśmy poufność poszczególnych praktyk. Wszyscy autorzy gwarantują kompletność i dokładność prezentowanych danych i analiz. Rękopis został napisany, sprawdzony, zmodyfikowany i zatwierdzony w ostatecznej wersji przez wszystkich autorów. Sponsor nie był zaangażowany w projektowanie lub przebieg badania, przygotowanie manuskryptu ani decyzję o przesłaniu manuskryptu do publikacji.
Office Cohort
Przeanalizowaliśmy stabilną kohortę urzędów – tych, które kwalifikowały się do audytu w dwóch okresach – w celu wyodrębnienia zmian w czasie, które były niezależne od zmieniającego się zespołu gabinetów lekarskich. W przypadku tej stabilnej kohorty wykluczaliśmy zgłoszenia audytowe w pierwszym okresie, jeśli praktyki nie kwalifikowały się do realizacji w drugim okresie. W grupie Medicaid wykluczyliśmy także wezwania kontrolne do biur, które zmieniły uprawnienia Medicaid. Wykluczone zostały ośrodki zdrowia o wykształceniu federalnym, ponieważ podwyżka zwrotu kosztów Medicaid nie miała zastosowania do tych placówek.
Wyniki badań
Naszym podstawowym wynikiem była dostępność wizyt u nowych pacjentów, w zależności od stanu, rodzaju ubezpieczenia i okresu audytu. Jako wynik wtórny, oszacowaliśmy średni czas oczekiwania na spotkania jako liczbę dni między wezwaniem a datą spotkania. W szacunkach wykorzystaliśmy wagi odpowiadające odsetkowi ludności z każdym typem ubezpieczenia w hrabstwie, w którym mieściło się biuro. Masy zostały przeskalowane tak, aby każdy stan w równym stopniu przyczyniał się do łącznej oceny 10 stanów.
Analiza statystyczna
Oceniliśmy, czy wskaźniki dostępności spotkań zmieniały się w czasie, sprawdzając, czy zmiana punktu procentowego między dwoma okresami kontroli w prywatnej grupie ubezpieczeniowej i grupie Medicaid była różna od zera w każdym stanie i dla średniej 10-państwowej. Następnie sprawdziliśmy, czy zmiana wskaźnika dostępności spotkań w grupie Medicaid znacznie różniła się od tej w grupie ubezpieczeń prywatnych. We wszystkich przypadkach korzystamy z testów typu t z solidnymi szacunkami błędów standardowych, zgrupowanych według powiatu. W naszej głównej analizie nie dostosowaliśmy się do charakterystyki dzwoniącego, ponieważ taka korekta nie miała wpływu na wyniki (tabela S1 w Dodatku uzupełniającym). Wykorzystaliśmy szacunkowe zwiększenie zwrotu kosztów Medicaid (w zależności od państwa), które reprezentuje średni procentowy wzrost zwrotu kosztów Medicaid za usługi podstawowej opieki, które były wymagane w celu osiągnięcia parytetu z opłatami Medicare od 2012 do 2013 r.
[przypisy: olej arganowy na włosy, olejek kokosowy do włosów, olej kokosowy na włosy ]

Powiązane tematy z artykułem: olej arganowy na włosy olej kokosowy na włosy olejek kokosowy do włosów