Posted by on 1 listopada 2018

Spotkania uznawano za odmówione, jeśli osoba dzwoniąca została poinformowana, że nie ma umówionego spotkania. W 11,4% połączeń (11,1% w prywatnej grupie ubezpieczeniowej i 11,8% w grupie Medicaid) nie byliśmy w stanie ustalić, czy spotkanie zostanie zaplanowane czy odmówione ze względu na niemożliwe do pokonania bariery szeregowania, które zazwyczaj wiązały się z brakiem ważny numer ubezpieczenia. Wyłączyliśmy te przypadki. Zakończone połączenia audytowe wyniosły 9737 w pierwszym okresie i 4898 w drugim okresie. Przestudiuj badanie
Badanie zostało sfinansowane przez Fundację Roberta Wooda Johnsona. Protokół został zatwierdzony przez instytucyjną komisję odwoławczą na Uniwersytecie w Pensylwanii; Zniesiono wymóg świadomej zgody, ponieważ badamy system, a nie dostawców, i chroniliśmy poufność poszczególnych praktyk. Wszyscy autorzy gwarantują kompletność i dokładność prezentowanych danych i analiz. Rękopis został napisany, sprawdzony, zmodyfikowany i zatwierdzony w ostatecznej wersji przez wszystkich autorów. Sponsor nie był zaangażowany w projektowanie lub przebieg badania, przygotowanie manuskryptu ani decyzję o przesłaniu manuskryptu do publikacji.
Office Cohort
Przeanalizowaliśmy stabilną kohortę urzędów – tych, które kwalifikowały się do audytu w dwóch okresach – w celu wyodrębnienia zmian w czasie, które były niezależne od zmieniającego się zespołu gabinetów lekarskich. W przypadku tej stabilnej kohorty wykluczaliśmy zgłoszenia audytowe w pierwszym okresie, jeśli praktyki nie kwalifikowały się do realizacji w drugim okresie. W grupie Medicaid wykluczyliśmy także wezwania kontrolne do biur, które zmieniły uprawnienia Medicaid. Wykluczone zostały ośrodki zdrowia o wykształceniu federalnym, ponieważ podwyżka zwrotu kosztów Medicaid nie miała zastosowania do tych placówek.
Wyniki badań
Naszym podstawowym wynikiem była dostępność wizyt u nowych pacjentów, w zależności od stanu, rodzaju ubezpieczenia i okresu audytu. Jako wynik wtórny, oszacowaliśmy średni czas oczekiwania na spotkania jako liczbę dni między wezwaniem a datą spotkania. W szacunkach wykorzystaliśmy wagi odpowiadające odsetkowi ludności z każdym typem ubezpieczenia w hrabstwie, w którym mieściło się biuro. Masy zostały przeskalowane tak, aby każdy stan w równym stopniu przyczyniał się do łącznej oceny 10 stanów.
Analiza statystyczna
Oceniliśmy, czy wskaźniki dostępności spotkań zmieniały się w czasie, sprawdzając, czy zmiana punktu procentowego między dwoma okresami kontroli w prywatnej grupie ubezpieczeniowej i grupie Medicaid była różna od zera w każdym stanie i dla średniej 10-państwowej. Następnie sprawdziliśmy, czy zmiana wskaźnika dostępności spotkań w grupie Medicaid znacznie różniła się od tej w grupie ubezpieczeń prywatnych. We wszystkich przypadkach korzystamy z testów typu t z solidnymi szacunkami błędów standardowych, zgrupowanych według powiatu. W naszej głównej analizie nie dostosowaliśmy się do charakterystyki dzwoniącego, ponieważ taka korekta nie miała wpływu na wyniki (tabela S1 w Dodatku uzupełniającym). Wykorzystaliśmy szacunkowe zwiększenie zwrotu kosztów Medicaid (w zależności od państwa), które reprezentuje średni procentowy wzrost zwrotu kosztów Medicaid za usługi podstawowej opieki, które były wymagane w celu osiągnięcia parytetu z opłatami Medicare od 2012 do 2013 r.
[przypisy: kto może zostać dawcą szpiku, nfz szczecin przeglądarka skierowań, dyżur aptek żyrardów ]

Powiązane tematy z artykułem: dyżur aptek żyrardów kto może zostać dawcą szpiku nfz szczecin przeglądarka skierowań

Posted by on 1 listopada 2018

Spotkania uznawano za odmówione, jeśli osoba dzwoniąca została poinformowana, że nie ma umówionego spotkania. W 11,4% połączeń (11,1% w prywatnej grupie ubezpieczeniowej i 11,8% w grupie Medicaid) nie byliśmy w stanie ustalić, czy spotkanie zostanie zaplanowane czy odmówione ze względu na niemożliwe do pokonania bariery szeregowania, które zazwyczaj wiązały się z brakiem ważny numer ubezpieczenia. Wyłączyliśmy te przypadki. Zakończone połączenia audytowe wyniosły 9737 w pierwszym okresie i 4898 w drugim okresie. Przestudiuj badanie
Badanie zostało sfinansowane przez Fundację Roberta Wooda Johnsona. Protokół został zatwierdzony przez instytucyjną komisję odwoławczą na Uniwersytecie w Pensylwanii; Zniesiono wymóg świadomej zgody, ponieważ badamy system, a nie dostawców, i chroniliśmy poufność poszczególnych praktyk. Wszyscy autorzy gwarantują kompletność i dokładność prezentowanych danych i analiz. Rękopis został napisany, sprawdzony, zmodyfikowany i zatwierdzony w ostatecznej wersji przez wszystkich autorów. Sponsor nie był zaangażowany w projektowanie lub przebieg badania, przygotowanie manuskryptu ani decyzję o przesłaniu manuskryptu do publikacji.
Office Cohort
Przeanalizowaliśmy stabilną kohortę urzędów – tych, które kwalifikowały się do audytu w dwóch okresach – w celu wyodrębnienia zmian w czasie, które były niezależne od zmieniającego się zespołu gabinetów lekarskich. W przypadku tej stabilnej kohorty wykluczaliśmy zgłoszenia audytowe w pierwszym okresie, jeśli praktyki nie kwalifikowały się do realizacji w drugim okresie. W grupie Medicaid wykluczyliśmy także wezwania kontrolne do biur, które zmieniły uprawnienia Medicaid. Wykluczone zostały ośrodki zdrowia o wykształceniu federalnym, ponieważ podwyżka zwrotu kosztów Medicaid nie miała zastosowania do tych placówek.
Wyniki badań
Naszym podstawowym wynikiem była dostępność wizyt u nowych pacjentów, w zależności od stanu, rodzaju ubezpieczenia i okresu audytu. Jako wynik wtórny, oszacowaliśmy średni czas oczekiwania na spotkania jako liczbę dni między wezwaniem a datą spotkania. W szacunkach wykorzystaliśmy wagi odpowiadające odsetkowi ludności z każdym typem ubezpieczenia w hrabstwie, w którym mieściło się biuro. Masy zostały przeskalowane tak, aby każdy stan w równym stopniu przyczyniał się do łącznej oceny 10 stanów.
Analiza statystyczna
Oceniliśmy, czy wskaźniki dostępności spotkań zmieniały się w czasie, sprawdzając, czy zmiana punktu procentowego między dwoma okresami kontroli w prywatnej grupie ubezpieczeniowej i grupie Medicaid była różna od zera w każdym stanie i dla średniej 10-państwowej. Następnie sprawdziliśmy, czy zmiana wskaźnika dostępności spotkań w grupie Medicaid znacznie różniła się od tej w grupie ubezpieczeń prywatnych. We wszystkich przypadkach korzystamy z testów typu t z solidnymi szacunkami błędów standardowych, zgrupowanych według powiatu. W naszej głównej analizie nie dostosowaliśmy się do charakterystyki dzwoniącego, ponieważ taka korekta nie miała wpływu na wyniki (tabela S1 w Dodatku uzupełniającym). Wykorzystaliśmy szacunkowe zwiększenie zwrotu kosztów Medicaid (w zależności od państwa), które reprezentuje średni procentowy wzrost zwrotu kosztów Medicaid za usługi podstawowej opieki, które były wymagane w celu osiągnięcia parytetu z opłatami Medicare od 2012 do 2013 r.
[przypisy: kto może zostać dawcą szpiku, nfz szczecin przeglądarka skierowań, dyżur aptek żyrardów ]

Powiązane tematy z artykułem: dyżur aptek żyrardów kto może zostać dawcą szpiku nfz szczecin przeglądarka skierowań