Posted by on 23 maja 2018

Tak więc, gdyby istniały efekty sezonowe, nie moglibyśmy ich uwzględnić. Jednak brak zmiany w dostępności na stanowiska w prywatnej grupie ubezpieczeniowej sugeruje, że efekty sezonowe nie wyjaśniają wzrostu dostępności w grupie Medicaid. Po czwarte, nasze badania skupiały się wyłącznie na dostępie dla nowych dorosłych pacjentów – grupie, która uzyskała uprawnienia w ramach rozszerzenia ubezpieczenia w ACA – i nie zajmowały się kwestią dostępności do spotkań ani czasu oczekiwania u ustalonych pacjentów, dzieci lub osób starszych. W końcu przeanalizowaliśmy doświadczenia w zaledwie 10 stanach, reprezentujących 27% populacji ludności nieeleganckiej. 21 Włączenie tylko ograniczonej liczby państw, mimo że zostały wybrane w celu zapewnienia różnorodności systemu geograficznego i systemu opieki zdrowotnej, 21 mogłoby stworzyć idiosynkratyczne wzorce, które ograniczyć uogólnianie naszych wyników do wszystkich stanów. Podsumowując, stwierdziliśmy, że wzrost wypłat Medicaid na zlecenie ACA wiązał się ze znacznym wzrostem dostępności spotkań z nowymi pacjentami do podstawowej opieki medycznej dla zarejestrowanych w Medicaid w 10 stanach. Opinia publiczna skupiła się na tym, czy podwyżki płatności w ramach programu Medicaid zwiększyłyby liczbę dostawców prywatnych praktyk uczestniczących w programie Medicaid. Nasze odkrycia sugerują, że zapewnienie wyższych płatności Medicaid jest skuteczną strategią zapewniającą dostęp do osób zarejestrowanych wśród już uczestniczących usług podstawowej opieki zdrowotnej. Należy określić, czy koszty i korzyści wynikające z polisy wymagają bieżących inwestycji federalnych lub państwowych.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Wspierany przez dotację (70160) od Fundacji Roberta Wooda Johnsona.
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany 21 stycznia 2015 r. O godz.
Dziękujemy: Katherine Hempstead, Ari Friedman, Brendan Saloner, Robert Nathenson, Martha Van Haitsma, Tiana Pyer-Pereira, David Chearo oraz personel terenowy w Laboratorium Ankietowym University of Chicago.
Author Affiliations
Od Perelman School of Medicine (DP, SB, KVR) i Leonard Davis Institute of Health Economics (DP, MR, KVR), University of Pennsylvania, Philadelphia; oraz Urban Institute, Washington, DC (DW, GMK, SZ).
Zwróć się z prośbą o przedruk do Dr. Polsky ego w Instytucie Ekonomiki Zdrowia Leonarda Davisa, University of Pennsylvania, 3641 Locust Walk, Suite 210, Philadelphia, PA 19104, lub at.
Materiał uzupełniający
Referencje (23)
1. Biuro budżetowe Kongresu. Ocena CBO z marca 2011 r. Dotycząca skutków przepisów dotyczących ubezpieczenia zawartych w ustawie o ochronie pacjenta i przystępnej cenie (prawo publiczne 111-148) oraz ustawie o opiece zdrowotnej i wychowawczej z 2010 r. (PL 111-152). 18 marca 2011 r. (Http://www.cbo.gov/sites/default/files/HealthInsuranceProvisions_1.pdf).

2. Sloan F, Mitchell J, Cromwell J. Udział lekarzy w państwowych programach Medicaid. J Hum Resour1978; 211-245
Crossref Web of Science Medline
3. Davidson SM. Udział lekarza w Medicaid: podstawy i problemy
[patrz też: olejek jojoba, olejek arganowy do włosów, oleje do włosów ]

Powiązane tematy z artykułem: oleje do włosów olejek arganowy do włosów olejek jojoba

Posted by on 23 maja 2018

Tak więc, gdyby istniały efekty sezonowe, nie moglibyśmy ich uwzględnić. Jednak brak zmiany w dostępności na stanowiska w prywatnej grupie ubezpieczeniowej sugeruje, że efekty sezonowe nie wyjaśniają wzrostu dostępności w grupie Medicaid. Po czwarte, nasze badania skupiały się wyłącznie na dostępie dla nowych dorosłych pacjentów – grupie, która uzyskała uprawnienia w ramach rozszerzenia ubezpieczenia w ACA – i nie zajmowały się kwestią dostępności do spotkań ani czasu oczekiwania u ustalonych pacjentów, dzieci lub osób starszych. W końcu przeanalizowaliśmy doświadczenia w zaledwie 10 stanach, reprezentujących 27% populacji ludności nieeleganckiej. 21 Włączenie tylko ograniczonej liczby państw, mimo że zostały wybrane w celu zapewnienia różnorodności systemu geograficznego i systemu opieki zdrowotnej, 21 mogłoby stworzyć idiosynkratyczne wzorce, które ograniczyć uogólnianie naszych wyników do wszystkich stanów. Podsumowując, stwierdziliśmy, że wzrost wypłat Medicaid na zlecenie ACA wiązał się ze znacznym wzrostem dostępności spotkań z nowymi pacjentami do podstawowej opieki medycznej dla zarejestrowanych w Medicaid w 10 stanach. Opinia publiczna skupiła się na tym, czy podwyżki płatności w ramach programu Medicaid zwiększyłyby liczbę dostawców prywatnych praktyk uczestniczących w programie Medicaid. Nasze odkrycia sugerują, że zapewnienie wyższych płatności Medicaid jest skuteczną strategią zapewniającą dostęp do osób zarejestrowanych wśród już uczestniczących usług podstawowej opieki zdrowotnej. Należy określić, czy koszty i korzyści wynikające z polisy wymagają bieżących inwestycji federalnych lub państwowych.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Wspierany przez dotację (70160) od Fundacji Roberta Wooda Johnsona.
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany 21 stycznia 2015 r. O godz.
Dziękujemy: Katherine Hempstead, Ari Friedman, Brendan Saloner, Robert Nathenson, Martha Van Haitsma, Tiana Pyer-Pereira, David Chearo oraz personel terenowy w Laboratorium Ankietowym University of Chicago.
Author Affiliations
Od Perelman School of Medicine (DP, SB, KVR) i Leonard Davis Institute of Health Economics (DP, MR, KVR), University of Pennsylvania, Philadelphia; oraz Urban Institute, Washington, DC (DW, GMK, SZ).
Zwróć się z prośbą o przedruk do Dr. Polsky ego w Instytucie Ekonomiki Zdrowia Leonarda Davisa, University of Pennsylvania, 3641 Locust Walk, Suite 210, Philadelphia, PA 19104, lub at.
Materiał uzupełniający
Referencje (23)
1. Biuro budżetowe Kongresu. Ocena CBO z marca 2011 r. Dotycząca skutków przepisów dotyczących ubezpieczenia zawartych w ustawie o ochronie pacjenta i przystępnej cenie (prawo publiczne 111-148) oraz ustawie o opiece zdrowotnej i wychowawczej z 2010 r. (PL 111-152). 18 marca 2011 r. (Http://www.cbo.gov/sites/default/files/HealthInsuranceProvisions_1.pdf).

2. Sloan F, Mitchell J, Cromwell J. Udział lekarzy w państwowych programach Medicaid. J Hum Resour1978; 211-245
Crossref Web of Science Medline
3. Davidson SM. Udział lekarza w Medicaid: podstawy i problemy
[patrz też: olejek jojoba, olejek arganowy do włosów, oleje do włosów ]

Powiązane tematy z artykułem: oleje do włosów olejek arganowy do włosów olejek jojoba