Posted by on 23 maja 2018

Jeśli wzrost popytu spowodowany ekspansjami zakwestionowanymi przez dostawcę usług, moglibyśmy się spodziewać mniejszych zmian w dostępności terminów w New Jersey i Illinois, ale takie odkrycia się nie zmaterializowały. Nie zaobserwowaliśmy również dłuższego czasu oczekiwania jako sposobu na zwiększenie dostępności spotkań z nowymi pacjentami. Nasze stwierdzenie, że wzrost refundacji był związany ze zwiększoną dostępnością wizyt u rejestratorów Medicaid, wskazuje, że polityka prawdopodobnie miała zamierzony skutek, pomimo wielu pytań dotyczących ograniczonego czasu trwania polisy, niedostatecznego zasięgu pomocy i edukacji, luki w płatnościach w stosunku do ubezpieczeń prywatnych, złożoności administracyjnych i opóźnień w realizacji.13,14,17,22 Chociaż istnieją różne dowody na to, że podwyżki w wypłatach Medicaid zwiększyły liczbę nowo uczestniczących dostawców Medicaid, 14,17 znaleźliśmy mocne dowody że dostawcy, którzy brali już udział w planie Medicaid w 2012 r., byli chętniej planować spotkanie z nowym pacjentem Medicaid w 2014 r. Chociaż nasze wyniki są zgodne z faktem, że obecnie uczestniczący dostawcy mogą zwiększyć swój panel pacjentów Medicaid w niewielkim stopniu. koszt, potrzebne są dodatkowe badania, aby określić, czy stany są ele ct, aby przedłużyć podwyżki zwrotu kosztów w ramach programu Medicaid, zwiększa się liczba uczestniczących dostawców.
Chociaż rząd federalny odmówił rozszerzenia środków na podwyżki kosztów, niektóre państwa utrzymały wyższe zwroty, ponieważ były skłonne do ponoszenia kolejnych skutków budżetowych. Obecnie tylko 15 państw planuje kontynuować podwyżki refundacji19. Inne badania wykazały, że średni krajowy zwrot Medicaid dla lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej spadłby o 43% w 2015 r., Gdyby wszystkie państwa pozwoliły na wygaśnięcie wzrostu płatności, ale 24 państwa, które nie są Planowanie kontynuacji wzrostu płatności będzie miało jeszcze większą 47% redukcję23. Nasza analiza pokazuje, że decydowanie o nie rozszerzaniu rozszerzonych płatności może znacząco zmniejszyć dostępność wizyt opieki podstawowej dla zarejestrowanych w systemie Medicaid, szczególnie w państwach, które otrzymały niskie zwroty kosztów w ramach programu Medicaid przed zwiększać.
Nasze badanie ma kilka ważnych ograniczeń. Po pierwsze, nasze metody kontroli koncentrowały się na dostępności spotkań wśród dostawców, którzy już uczestniczyli w planie Medicaid i nie byli zaprojektowani do badania zmian liczby dostawców uczestniczących w tych sieciach. Konieczne są bardziej rygorystyczne badania nad tym efektem wtórnym. Po drugie, skupiliśmy się na stabilnej kohorcie gabinetów lekarskich zamiast na reprezentatywnej kohorcie w każdym okresie. Ograniczało nas to, że drugi okres nie obejmował nowych biur otwartych między tymi dwoma okresami. Po trzecie, czas gromadzenia danych nie był idealny. Połowa pierwszego okresu przypada na pierwsze 3 miesiące 2013 r., Kiedy to wzrost zwrotu teoretycznie obowiązywał, ale jeszcze nie został wdrożony. Tak więc, jeśli praktyki już reagowały na tę politykę, możemy nie docenić jej skuteczności. Dane zbierano jesienią lub zimą w pierwszym okresie oraz wiosną lub latem w drugim okresie
[przypisy: kasetony świetlne, olejek kokosowy do włosów, ekrany bezszwowe ]

Powiązane tematy z artykułem: ekrany bezszwowe kasetony świetlne olejek kokosowy do włosów

Posted by on 23 maja 2018

Jeśli wzrost popytu spowodowany ekspansjami zakwestionowanymi przez dostawcę usług, moglibyśmy się spodziewać mniejszych zmian w dostępności terminów w New Jersey i Illinois, ale takie odkrycia się nie zmaterializowały. Nie zaobserwowaliśmy również dłuższego czasu oczekiwania jako sposobu na zwiększenie dostępności spotkań z nowymi pacjentami. Nasze stwierdzenie, że wzrost refundacji był związany ze zwiększoną dostępnością wizyt u rejestratorów Medicaid, wskazuje, że polityka prawdopodobnie miała zamierzony skutek, pomimo wielu pytań dotyczących ograniczonego czasu trwania polisy, niedostatecznego zasięgu pomocy i edukacji, luki w płatnościach w stosunku do ubezpieczeń prywatnych, złożoności administracyjnych i opóźnień w realizacji.13,14,17,22 Chociaż istnieją różne dowody na to, że podwyżki w wypłatach Medicaid zwiększyły liczbę nowo uczestniczących dostawców Medicaid, 14,17 znaleźliśmy mocne dowody że dostawcy, którzy brali już udział w planie Medicaid w 2012 r., byli chętniej planować spotkanie z nowym pacjentem Medicaid w 2014 r. Chociaż nasze wyniki są zgodne z faktem, że obecnie uczestniczący dostawcy mogą zwiększyć swój panel pacjentów Medicaid w niewielkim stopniu. koszt, potrzebne są dodatkowe badania, aby określić, czy stany są ele ct, aby przedłużyć podwyżki zwrotu kosztów w ramach programu Medicaid, zwiększa się liczba uczestniczących dostawców.
Chociaż rząd federalny odmówił rozszerzenia środków na podwyżki kosztów, niektóre państwa utrzymały wyższe zwroty, ponieważ były skłonne do ponoszenia kolejnych skutków budżetowych. Obecnie tylko 15 państw planuje kontynuować podwyżki refundacji19. Inne badania wykazały, że średni krajowy zwrot Medicaid dla lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej spadłby o 43% w 2015 r., Gdyby wszystkie państwa pozwoliły na wygaśnięcie wzrostu płatności, ale 24 państwa, które nie są Planowanie kontynuacji wzrostu płatności będzie miało jeszcze większą 47% redukcję23. Nasza analiza pokazuje, że decydowanie o nie rozszerzaniu rozszerzonych płatności może znacząco zmniejszyć dostępność wizyt opieki podstawowej dla zarejestrowanych w systemie Medicaid, szczególnie w państwach, które otrzymały niskie zwroty kosztów w ramach programu Medicaid przed zwiększać.
Nasze badanie ma kilka ważnych ograniczeń. Po pierwsze, nasze metody kontroli koncentrowały się na dostępności spotkań wśród dostawców, którzy już uczestniczyli w planie Medicaid i nie byli zaprojektowani do badania zmian liczby dostawców uczestniczących w tych sieciach. Konieczne są bardziej rygorystyczne badania nad tym efektem wtórnym. Po drugie, skupiliśmy się na stabilnej kohorcie gabinetów lekarskich zamiast na reprezentatywnej kohorcie w każdym okresie. Ograniczało nas to, że drugi okres nie obejmował nowych biur otwartych między tymi dwoma okresami. Po trzecie, czas gromadzenia danych nie był idealny. Połowa pierwszego okresu przypada na pierwsze 3 miesiące 2013 r., Kiedy to wzrost zwrotu teoretycznie obowiązywał, ale jeszcze nie został wdrożony. Tak więc, jeśli praktyki już reagowały na tę politykę, możemy nie docenić jej skuteczności. Dane zbierano jesienią lub zimą w pierwszym okresie oraz wiosną lub latem w drugim okresie
[przypisy: kasetony świetlne, olejek kokosowy do włosów, ekrany bezszwowe ]

Powiązane tematy z artykułem: ekrany bezszwowe kasetony świetlne olejek kokosowy do włosów