Posted by on 17 września 2018

METODA PROJEKTÓW. Istnieje wiele rodzajów projektów. Mogą one dotyczyć jednostek programowych z takich dziedzin zainteresowania, jak transport, komunikacja, pogoda, lub mogą być problemami wyrastającymi z przeżyć i zainteresowań dzieci. Ellsworth Collings daje sprawozdanie z jednego z najwcześniejszych eksperymentów przeprowadzonych metodą projektów. Opisuje on program eksperymentalny wprowadzony w latach poprzedniej generacji w jednej z wiejskich szkół w Missouri. Dzień szkolny był wypełniony takimi czterema rodzajami projektów: opowiadania, prace ręczne, zabawy, wycieczki. Opowiadania miały nauczyć korzystania z różnych form opowiadań (i ich oceniania): opowiadania słownego, pieśni, obrazu, fonografu lub muzyki. Prace ręczne były próbą przedstawiania pomysłu w konkretnej formie, np. takich projektów, jak wodowanie klatek dla królików, przygotowanie kakao na drugie śniadanie dla szkoły, hodowanie kantalup. Zabawy umożliwiały dzieciom wzięcie udziału w zajęciach grupowych, takich jak gry, tańce ludowe i przedstawienia. Wycieczki miały na celu umożliwienie poznawania problemów praktycznych z pierwszej ręki. [przypisy: usg jamy brzusznej szczecin, zus sanatoria lista oczekujących, toxoplasmoza ]

Powiązane tematy z artykułem: toxoplasmoza usg jamy brzusznej szczecin zus sanatoria lista oczekujących

Posted by on 17 września 2018

METODA PROJEKTÓW. Istnieje wiele rodzajów projektów. Mogą one dotyczyć jednostek programowych z takich dziedzin zainteresowania, jak transport, komunikacja, pogoda, lub mogą być problemami wyrastającymi z przeżyć i zainteresowań dzieci. Ellsworth Collings daje sprawozdanie z jednego z najwcześniejszych eksperymentów przeprowadzonych metodą projektów. Opisuje on program eksperymentalny wprowadzony w latach poprzedniej generacji w jednej z wiejskich szkół w Missouri. Dzień szkolny był wypełniony takimi czterema rodzajami projektów: opowiadania, prace ręczne, zabawy, wycieczki. Opowiadania miały nauczyć korzystania z różnych form opowiadań (i ich oceniania): opowiadania słownego, pieśni, obrazu, fonografu lub muzyki. Prace ręczne były próbą przedstawiania pomysłu w konkretnej formie, np. takich projektów, jak wodowanie klatek dla królików, przygotowanie kakao na drugie śniadanie dla szkoły, hodowanie kantalup. Zabawy umożliwiały dzieciom wzięcie udziału w zajęciach grupowych, takich jak gry, tańce ludowe i przedstawienia. Wycieczki miały na celu umożliwienie poznawania problemów praktycznych z pierwszej ręki. [przypisy: usg jamy brzusznej szczecin, zus sanatoria lista oczekujących, toxoplasmoza ]

Powiązane tematy z artykułem: toxoplasmoza usg jamy brzusznej szczecin zus sanatoria lista oczekujących