Posted by on 24 marca 2018

Aktywność polega czasami na projektowaniu, czasami na wspólnym planowaniu z udziałem nauczyciela i ucznia, rozwijającym projekty, a nieraz na dyskusji zespołowej. Wyniki badań nad skutecznością metod koncentrujących się na dziecku wykazują na ogół, że uczniowie, wobec których stosowano nowsze metody, osiągają, co najmniej taki poziom sprawności i wiadomości jak uczniowie, których uczono metodami bardziej tradycyjnymi. Jednakże uczniowie, wobec których stosowano nowsze metody, zyskują więcej, jeśli chodzi O zdolności myślenia samodzielnego i podobne „nie-akademickie” umiejętności. Korzyści przemawiające za stosowaniem nowszych metod nie są na ogół bardzo duże może dlatego, że oddziaływanie nowych metod musiałoby być dłuższe, aby mogło spowodować większe zmiany w zachowaniu się ucznia. Przyjmowanie przez nauczycieli metod kształcenia skoncentrowanych na dziecku następuje powoli w dużej mierze, dlatego, że nowsze metody wymagają od nau czyciela stosowania różnych nowych technik, sposobów oraz zrozumienia potrzeb dziecka. Ponadto klimat wielu środowisk nie sprzyja wprowadzaniu do szkół nowszych metod nauczania. Większa swoboda działania i decydowania, na jaką zezwala się dzieciom w nowoczesnych szkołach, jest uważana w niektórych środowiskach za pozwalanie dzieciom na „stawanie na głowie”. [patrz też: olej arganowy na włosy, olejek arganowy do włosów, olejki do włosów ]

Powiązane tematy z artykułem: olej arganowy na włosy olejek arganowy do włosów olejki do włosów

Posted by on 24 marca 2018

Aktywność polega czasami na projektowaniu, czasami na wspólnym planowaniu z udziałem nauczyciela i ucznia, rozwijającym projekty, a nieraz na dyskusji zespołowej. Wyniki badań nad skutecznością metod koncentrujących się na dziecku wykazują na ogół, że uczniowie, wobec których stosowano nowsze metody, osiągają, co najmniej taki poziom sprawności i wiadomości jak uczniowie, których uczono metodami bardziej tradycyjnymi. Jednakże uczniowie, wobec których stosowano nowsze metody, zyskują więcej, jeśli chodzi O zdolności myślenia samodzielnego i podobne „nie-akademickie” umiejętności. Korzyści przemawiające za stosowaniem nowszych metod nie są na ogół bardzo duże może dlatego, że oddziaływanie nowych metod musiałoby być dłuższe, aby mogło spowodować większe zmiany w zachowaniu się ucznia. Przyjmowanie przez nauczycieli metod kształcenia skoncentrowanych na dziecku następuje powoli w dużej mierze, dlatego, że nowsze metody wymagają od nau czyciela stosowania różnych nowych technik, sposobów oraz zrozumienia potrzeb dziecka. Ponadto klimat wielu środowisk nie sprzyja wprowadzaniu do szkół nowszych metod nauczania. Większa swoboda działania i decydowania, na jaką zezwala się dzieciom w nowoczesnych szkołach, jest uważana w niektórych środowiskach za pozwalanie dzieciom na „stawanie na głowie”. [patrz też: olej arganowy na włosy, olejek arganowy do włosów, olejki do włosów ]

Powiązane tematy z artykułem: olej arganowy na włosy olejek arganowy do włosów olejki do włosów